Monday, December 16, 2013

Hari Terbuka | Kafe Puffy Buffy kini dibuka

12.12.13- Kafe Puffy Buffy, Cyberjaya diserang orang ramai! Sempena Hari Terbuka Puffy Buffy, kami menyediakan makan dan minum percuma kepada semua pelanggan dari jam 11pagi-3ptg. Sambutannya sangat luar biasa. Alhamdullilah...


Kafe Puffy Buffy ini bermula beroperasi 2 minggu yang lepas dan alhamdullilah, sambutannya sgt memberansangkan. Maklumbalas yg kami terima dari para pelanggan antaranya ialah mereka sgt menyukai set2 nasi putih melayu yg kami sediakan. Pedas, hangat dan sodap kata mereka! Begitu juga dgn western food Puffy Buffy seperti Carbonara, grilled chicken chop, salmon dan pelbagai lagi.
Kami juga dari semasa ke semasa akan menambah menu2 baru seperti desert2 yang meletop dan set2 makanan melayu yg lain dari yg lain seperti Ayam Berlada Nenek dan Kubis masak lemak, sambal udang petai dan bermacam2 lagi.

Utk pengetahuan anda semua, Kafe Puffy Buffy juga akan melebarkan sayap kami ke KLIA2 dgn pembukaan 4 outlet. Jadi para pelanggan kami yang akan melancong via KLIA2 akan dapat menikmati makanan kami sebelum mereka berlepas ke destinasi pelancongan masing2. Kami mengalu-alu kedatangan anda ke outlet2 kami di KLIA2 yg akan dibuka pada Mei 2014.
Akhir kata, kami dari team Puffy Buffy mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pelanggan kami yang disayangi dan mohon maaf jika kami ada tersalah atau tersilap.
Kepada yang belum sempat mencuba masakan Puffy Buffy, silalah jemput ke Kafe Puffy Buffy, CBD Perdana 2, Cyberjaya. 


Hotline kami: 03-86010460 / 017-3555078.
Love u olsss!




 


  





 





1 comment:

  1. Hari ni pada 20 April 2014 (ahad), JJCM TV3 memilih puffy Buffy cyberjaya sebagai segment untuk minggu tersebut. Setelah menonton, ibu Dan kakak sy pun mengajak untuk lunch di puffy Buffy. Dgn harapan yg tinggi kaMi telah tiba di kedai. Service dri pelayan yg ambil order agak polite meyakinkan Kami yg kedai ini mmg bagus. Tetapi setelah menerima minuman yg dipesan, sy berasa agak kecewa kerana x pernah sy minum milkshake yg cair macam Milo ais. So sy pun ckp dgn seorang pelayan tuk dibetulkan milkshake tu. Masih sama hasilnya cuma ditambah koko bnyk2. Sy dh mula Rasa something wrong dgn kedai yg x berjaya buat milkshake sdgnkn boleh msuk JJCM. Lepas tu, kakak sy mendapat hidangan yg pertama, ibu sy yg kedua, setelah kakak sy selesai makan bru sy yg terakhir dpt hidangan. So, to be conclude quality chef perlu ditingkatkan atau mngkin ditambah manpower. Servis pelayan ok dh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...